در بیانیه سپاه روح الله استان مرکزی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: دشمنان با چشمان از حدقه درآمده چهلمین جشن پیروزی انقلاب را خواهند دید و به آنان اجازه نزدیکی به دروازه های اقتدار دفاعی و موشکی کشور داده نمی شود.
این بیانیه می افزاید: با گذشت چهار دهه با افتخار از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود توطئه ها، فتنه آفرینی، بحران سازی ها و طرح های براندازی جبهه دشمن و پیش بینی های متوهمان غربی، جمهوری اسلامی ایران با حرکت به سمت آرمان های بلند، جشن پیروزی انقلاب را برگزار می کند.
در بخشی این بیانیه آمده است: توطئه و نقشه های رنگارنگ شیطان بزرگ و متحدان آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول حیات انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری خنثی شده است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در بیانیه ای آورده است: دهه مبارک فجر سرآغاز طلوع دوباره اسلام و مقطع رهایی ملت ایران، یادمان به بار نشستن مبارزات مردمانی است که با استشمام عطر ناب ولایت در پرتو انفاس مسیحایی خمینی کبیر فصلی تازه وحیاتی دوباره را در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی رقم زده است.
بیانیه می افزاید: عزتمندی نظام اسلامی مرهون حمایت جانانه ملت است که بار دگر با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می کنند.
در ادامه این بیانیه آمده است: فرارسیدن سی‌ونهمین دهه فجر، سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده‌اند همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کرد و روندی که نمود بارز آن را در دستاورد توافق هسته‌ای پس از سال‌ها تهدید و تحریم ناعادلانه، می‌توان مشاهده کرد.
حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی نیز در بیانیه ای اعلام کرده است: یوم الله 22 بهمن، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.
در این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 معجزه ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
در این بیانیه عنوان شده است: انقلاب اسلامی ایران توانسته است با برهم زدن معادلات قدرت جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌ کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام‌ بخش و عزت‌آفرین خود، حرکت نوین عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی و ندای حق‌طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در بیانیه ای آورده است: رمز توفیق ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسئولان نظام است.
در ادامه بیانیه آمده است: ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، هم چنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب است و کم توجهی به این امور از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.
بیانیه آورده است: ظهور انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاش های علمای دینی در راستای اجرای قوانین اسلام و برپایی حکومت عدل الهی است و یک جریان جدید را از نظر فکری و اعتقادی در درون نظام های فکری و جهانی پدید آورد.
در بیانیه اداره کل بهزیستی استان مرکزی نیز آمده است: دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی است و در این ایام ملت ایران با رهبری داهیانه امام راحل و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) کشور را از دست استکبار و ظلم نجات دادند.
بیانیه ادامه داده است:حضور همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن، لبیک به وحدت کلمه امام راحل، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، تداوم راه معطر شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.
راهپیمایی 22 بهمن در اراک و دیگر شهرستان های استان مرکزی راس ساعت 10 صبح و با حضور قشرهای مختلف مردم مومن و ولایتمدار این استان آغاز می شود.
راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه از استان مرکزی برگزار می شود.
6991/6013/ خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.