به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های این هفته نمازجمعه سنندج ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران با جوش و خروش و ایمان راستین خود در مقابل طاغوت ایستادند و با ایثار جان، مال و خون جوانان، انقلاب را به پیروزی رساندند.
وی، انقلاب اسلامی را هدیه ای الهی خواند و گفت: این انقلاب هم اکنون نیز در سایه رهبری فرزانه در اقصی نقاط جهان نورافشانی می کند.
وی اضافه کرد: پس از پیرورزی انقلاب دشمنان از بودن کشوری اسلامی در منطقه هراس داشته و همواره در پی نفوذ و ایجاد ضعف در کشورمان بودند که هیچگاه موفق به این کار نخواهد شد.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری عالم ربانی امام خمینی(ره) و مبارزه مردم هوشیار و متعهد ایران به پیروزی رسید و باید روز شمار انقلاب هر سال درخشانتر از سال های قبل گرامی داشته شود.
خطیب جمعه سنندج اظهار کرد: انتظار است مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پررنگ داشته و بار دیگر وفاداری و حمایت خود از انقلاب و جمهوری اسلامی را نشان دهند.
ماموستا خدایی در بخش دیگری از سخنان خود به پشتیبانی خداوند از اهل ایمان در مقابله با ظالمان پرداخت و گفت: پروردگار به اهل ایمان مژده داده که آنان را همواره به شرط استقامت در ایمان یاری خواهد کرد.
ماموستا خدایی با بیان اینکه هیچ انسانی بر انسان دیگر برتری ندارد افزود: تنها عامل برتری انسان ها تقوا و پرهیزگاری است؛ بنابراین همگی از دستورات الهی پیروی کرده و تقوا داشته باشیم تا رستگار دنیا و قیامت باشیم.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
خبرنگار: وریا کرمی** انتشار: عبدالله رحمانی
7355/3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.