به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های این هفته نمازجمعه ایرانشهر اظهار داشت: این عزت، اقتدار و موفقیت ها به برکت مسیر ترسیم شده توسط امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست آمده است.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام برای سنگ اندازی در مسیر انقلاب اسلامی و ملت ایران تاکنون تلاش زیادی کردند که به هیچ یک از اهداف شوم خودشان نرسیدند.
وی با اشاره به 14 بهمن روز فناوری فضایی گفت: در چنین روزی نخستین ماهواره ایرانی به اسم« امید» به فضا پرتاپ شد.
وی تاریخچه ای از فناوری ایران در تولید انواع موشک ها ذکر کرد و افزود: فناوری های موشکی و فضایی لازم و ملزوم یکدیگرند و تا به حال ایران توانسته ماهواره هایی را در مدار زمین قرار دهد.
امام جمعه ایرانشهر گفت: امروز توان نظامی و موشکی ایران اسلامی باید تقویت و مورد توجه مسئولان قرار گیرد چرا که اقتدار نظام جمهوری اسلامی در داشتن نیروهای مسلح و تجهیزات قوی در برابر استکبار جهانی است.
حجت الاسلام ابطحی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام راحل(ع) و با حضور به موقع مردم به پیروزی رسید، افزود: انقلاب اسلامی به همه آحاد مردم و محرومان جامعه تعلق دارد.
وی همچنین به شکست داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا به خاطر توجیه حضورش در منطقه این گروه های تروریستی را حمایت می ‌کند تا حاشیه ای امن برای رژیم صهیونیستی به وجود بیاورد.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.