به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفائی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجدجامع میامی با اشاره به بیانات روزهای گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود : مردم ایران پشتیبان ولایت فقیه بوده و حساب افرادی که به پرچم ومقدسات اهانت می کنند را از سایر مردم جداکرده و درعرصه های مختلف باحضور به موقع جواب دشمنان را می دهند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم تصریح کرد: بیشتر مشکلات رانباید به دشمنان نسبت داد ، بنابر این باید باتکیه برتوان داخلی و بر محوراقتصادمقاومتی آن ها رابرطرف کرد .
خطیب جمعه میامی شفاف سازی را امری ضروری دانست و اظهار کرد: مطالبات مردم منطقی وبحق می باشد، پس مسئولین باوحدت و همدلی نسبت به رفع مشکلات اقدام جدی نمایند.
صفائی پور با اشاره به ناآرامی های چند روز گذشته تاکیدکرد: مسئولان قضائی وامنیتی با اغتشاش گران برخورد قاطع نمایند.
وی وظیفه مسئولان ومردم را در زمان کنونی وحدت وهمدلی و حفظ منافع کشور دانست و افزود: دشمنان امنیت و اقتدار ایران رانمی توانتد ببینند و با ترفندهای گوناگون به دنبال برهم زدن این وضعیت هستند.
وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام تصریح کرد: مجاهدت این شهید نتایج بزرگی برای پیروزی انقلاب داشت .
امام جمعه میامی باتشریح دیدار ائمه جمعه استان با استاندار جدید سمنان گفت: مهمترین خواسته ائمه جمعه پیگیری مطالبات مردم و توجه به ظرفیت های شهرستان ها بود.
وی با اشاره به توانمندی های شهرستان میامی ، گفت : از استاندار جدید سمنان انتظارداریم به شرقی ترین شهرستان استان توجه بیشتری نماید.
7357/6167 خبرنگار : علی آقایی *** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.