سرهنگ پاسدار علی لشگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حرکت انقلابی و خودجوش مردم نشان داد مردم دوستدار نظام و انقلاب و اسلام هستند و پای شعائر دینی خواهند ایستاد و در پرتو ولایت و رهبری از ارزشهای انقلاب و اسلام دفاع خواهند کرد.
وی 9 دی را ایام الله دانست و گفت: در آن روز اسلام و مسلمین به تابع ولایت فقیه و بیداری مردم کشور عزت و اقتدار دوباره پیدا کرد.
وی اظهار داشت: مردم ایران در 9 دی با بصیرت و آگاهی از نظام و انقلاب حمایت کردند و با هوشمندی پاسخ هنجارشکنان و آشوب طلبان را دادند.
لشگری گفت: جسارت و تقابل دشمنان و فتنه گران تا جایی پیش رفت که در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) حرکات ساختار شکنانه به سمت و سوی تعرض به اعتقادات مردم تبدیل شد که به یک باره صبر و بردباری و متانت مردم دینمدار و انقلابی لبریز شد و به صورت خودجوش در صدد برچیدن بساز فتنه و عوامل فتنه برآمدند.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: باید از حوادث تاریخی درس عبرت گرفت چرا که اگر غفلت کنیم و در حوادث نتوانیم درست تشخیص دهیم ، چار اشتباه و خسارت خواهیم شد.
لشگری افزود: در حادثه بزرگ 9 دی ملت ایران ثابت کرد که هم اهل تشخیص است و هم معرفت و بصیرتش نسبت به اتفاقات و حوادث رخ داده بسیار بالاست و در مواقع لزوم نیز اهل اقدام انقلابی است .
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.