به گزارش ایرنا،حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در گردهمایی روحانیون مستقر در استان بوشهر در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: ترویج و تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین اقداماتی است که نقش عمده‌ای در مقابله با سیاه نمایی ، حربه ها و نیرنگ های دشمنان اسلامی دارد.
وی بیان کرد: خدمات ارزشمند نظام اسلامی فراوان و غیرقابل شمارش است و امروز به برکت انقلاب اسلامی خدمات بزرگتری در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه تبلیغ انجام شده است.
سروستانی با بیان این که طرح استقرار روحانیون یکی از طرح های موفق سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می رود، ادامه داد: در طرح روحانیون مستقر این مبلغان با حداقل امکانات و در مناطق محروم به ارائه خدمات تبلیغی و تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی می پردازند .
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهارداشت:دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی مرهون افکار و اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: هر روز که از انقلاب اسلامی می گذرد بر دشمنی و کینه توزی دشمنان افزوده می‌شود و در این راستا باید تلاش کرد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکات انقلاب را با همان نگاهی که مردم انقلابی در سال 57 داشتند به سرانجام برسانیم.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.