سرهنگ داود ابراهیمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرامیداشت دهه مبارک فجر و اجرای برنامه های متنوع موجب می شود مردم دستاوردهای انقلاب را پس از پیروزی ببینند و قدردان نظام و انقلاب اسلامی باشند.
وی وحدت کلمه را رمز پیرزوی انقلاب دانست و افزود: با توجه به اقتدار، عظمت و سربلندی که امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت پیروزی انقلاب کسب کرده، دشمنان همواره از هر ابزار و نیرنگی برای ضربه زدن به انقلاب ما استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه وحدت کلید موفقیت ما در مقابل دسیسه های دشمنان است، بیان کرد: گرامیداشت ایام الله دهه فجر نیز خود تجدید میثاق ملت با انقلاب و تجدید قوای نیروهای انقلابی است که بار دیگر وحدت و انسجام مردم ایران را به رخ دشمنان می کشاند.
سرهنگ ابراهیمی دهه فجر و پیروزی انقلاب را مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران دانست و ادامه داد: رژیم پهلوی و دست نشانده های آنان شکنجه های زیادی به مردم ما روا داشتند و منابع و منافع ما را به تاراج می بردند، اما با پیروزی انقلاب ارزش های اسلامی و معنوی در کشور حاکم شد.
وی گفت: امروز شاید صد درصد به اهداف انقلاب اسلامی نرسیده ایم، اما با پیروزی انقلاب ملت ایران در جهان عزت و آبرو پیدا کرد و تا ایجاد تمدن اسلامی به عنوان یکی از اهداف مهم انقلاب ایستاده ایم.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه دشمنان همچنان مخالف این عزت و سربلندی ملت و نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: ملت همیشه هوشیار، صبور و فداکار ایران اسلامی همواره در مقابل دسیسه های دشمنان در تمامی عرصه ها حضوری دائمی داشته و دشمنان را همیشه با شکست مواجه کرده اند.
سرهنگ ابراهیمی همچنین با اشاره به آغاز ایام دهه فجر و اجرای بیش از 110 برنامه متنوع در سطح شهرستان اظهار کرد: به طور قطع اجرای این برنامه ها اثرگذاری بالایی در بین مردم و جوانان دارد و چرایی پیروزی انقلاب را در ذهن آنان تداعی می کند.
وی دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، رژه موتورسواران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در حوزه های مقاومت و اقشار بسیج، برگزاری جشن انقلاب و نشست های بصیرتی، اهدای پرچم جمهوری اسلامی به کسبه بازار و دیدار با علما را از جمله این برنامه ها برشمرد.
وی اضافه کرد: همزمان با 21 بهمن ماه روز ملی شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله 'میرشاه ولد' رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر برگزار می شود.
سرهنگ ابراهیمی برگزاری یادواره های شهدا و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان و بیان کرد: همزمان با ایام دهه فجر کاروان های راهیان نور دانش آموزی در تاریخ 21، 22 و 23 بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب در شلمچه، فتح المبین و والفجر 8 اعزام می شوند.
وی همچنین برگزاری صبحگاه مشترک انقلاب در مدارس، برنامه میقات صالحین در حوزه های مقاومت، اردوی زیارتی قم، برگزاری نشست های آسیب های اجتماعی و نهضت 'ما زنده ایم' توسط حوزه خواهران، افتتاح سه طرح بسیج سازندگی در اسلامشهر آق گل و افتتاح یک باب منزل مسکونی برای افراد بی بضاعت با کمک خیران را از دیگر برنامه ها برشمرد.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.