به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدمهدی مروج الشریعه امروز (پنجشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان با بیان اینکه اصل انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است افزود: به همین جهت این حق مردم است که از روند انجام امور خادمان خود در سال های مختلف آگاهی مطلوب داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، نوع اطلاع رسانی و چگونگی انجام آن را مهم ارزیابی و اظهار کرد: نوع و سطح اطلاع رسانی که در دهه فجر امسال صورت می گیرد باید به مراتب با کیفیت بالاتری نسبت به سال های گذشته انجام شود.

**اطلاع رسانی جدی تر و کارآمدتر باشد
مقام عالی دولت در استان گفت: این اطلاع رسانی باید جدی تر، کارآتر و نوین تر از گذشته باشد چرا که تکنولوژی های ارتباطی امروز با تکنولوژی ارتباطی گذشته بسیار متفاوت است.
وی با بیان اینکه نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منحصر به یک هفته و یک دهه نیست تصریح کرد: گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت از طلیعه دهه فجر 96 آغاز شده و تا پایان دهه فجر سال 97 ادامه خواهد داشت تا از طریق اطلاع رسانی بلند مدت و یکساله ای که انجام می شود مردم در جریان خدمات انقلاب اسلامی قرار گیرند.
مروج الشریعه، تقارن دهه فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای اینکه حق هر دو مناسبت به خوبی ادا شود باید با انطباق صحیح ارزشی از طریق کمیته های تخصصی اقدامات لازم انجام شود.
وی ویژگی ممتاز دهه فجر سال جاری را نسبت به سال های قبل را دو ویژگی دانست و افزود: دو طیف عملکرد ما را در دهه فجر امسال رصد می کنند و ما به عنوان برنامه ریزان ستاد باید نکته سنجی لازم را داشته باشیم.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه صدا و سیما نقش تعیین کننده ای در گرامیداشت برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی دارد گفت: باید گفتمان انقلاب توسط افراد معتدل و معتقد به اصل نظام برای مردم عزیز استان تبیین شود.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.