سردار پاسدار محمد شاهرخی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این انقلاب با کمک و همراهی مردم به پیروزی دست یافت و با پشتیبانی آنان از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی نیز راه خود را با قوت ادامه خواهد داد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزهای کشور رفته و الگوی بسیاری از مردمان مسلمان و آزاده جهان شده است.
سردار شاهرخی در ادامه با اشاره به تدارک سپاه و بسیج استان قزوین برای برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،گفت: در این ایام شاهد برگزاری 100 برنامه توسط کمیته بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خواهیم بود که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، رژه موتور سواران، برگزاری جشن انقلاب،غبار روبی مزار شهدا، یادواره شهدای روستایی، برگزاری مسابقه های ورزشی و نشست فرهنگی و بصیرتی از جمله این برنامه ها است.
سردار شاهرخی در ادامه نشست سبک زندگی اسلامی،نواختن زنگ انقلاب،همایش بزرگداشت سالروز انقلاب اسلامی،همایش انس و الفت با پیشکسوتان انقلاب،همایش ائمه جمعه و جماعات،همایش دستاوردهای انقلاب،شب شعر انقلاب،همایش پیاده روی خانواده،برپایی نمایشگاه عکس انقلاب،همایش بصیرتی با موضوع ولایت فقیه،برگزاری مجمع بسیج و ویزیت رایگان در درمانگاه های بسیج و مطب پزشکان بسیجی را از دیگر برنامه کمیته بسیج ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در استان نام برد.
وی اضافه کرد: نشست های روشنگری، شب خاطره، برپایی ایستگاه سلامت و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه هایی است که توسط این کمیته برنامه ریزی شده و برگزار می شود.
سردار شاهرخی در پایان تاکید کرد: حضور گسترده مردم در این برنامه ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می کند و باعث یاس دوباره دشمن و افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.