حسین افشاری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بی تردید صف مردم از عده ای قلیل که به دنبال ناآرامی هستند، جداست و حسب مقتضیات دولت تدبیر و امید با حداکثر توان در جهت رفع مشکلات مردم کوشش می کند.
وی از مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب و نظام یاد کرد و افزود: ملت ایران اساس پایداری آرمان های امام راحل و رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی هستند.
افشاری با اشاره به برخی ناآرامی های اخیر، خاطرنشان کرد: عده قلیلی که بیشتر سرکرده ها و سرشاخه هایشان به بیرون مرزها مرتبط بودند، قصد انجام تحرکاتی در سطح شهر اسدآباد داشتند که با درایت مردم و مسئولان، در تحقق اهداقشان ناکام ماندند.
فرماندار اسدآباد افزود: با اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه قبل از هرگونه اقدام موثری با این عده برخورد شد و با هوشیاری مردم اسدآباد این افراد تنها ماندند.
افشاری گفت: در این میان عده ای نیز قصد تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم عمومی و امنیت کشور را داشتند که با هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی و نظامی ناکام ماندند.
فرماندار اسدآباد، راهپیمایی خودجوش مردمی در 13 دی ماه را نمونه بارزی از وفاداری ملت به انقلاب اسلامی دانست و گفت: بی تردید مردم در این روز انزجار خود را از عاملان ناآرامی های اخیر با صدایی رسا فریاد می زنند.
اسدآباد با 100 هزار تن جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی**انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.