به گزارش خبرنگار ایرنا ، رحیم حیدری روز سه شنبه در محل فرمانداری آستانه اشرفیه و در جمع مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان با تاکید بر اینکه باید قدر امنیت موجود در کشور را بدانیم اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهدیم که تعدادی از افراد سودجو و دشمنان انقلاب با سوء استفاده از برخی خواسته ها و مطالبات به حق مردم از قبیل مشکلات گرانی و اشتغال ناآرامی ها و بی نظمی هایی را در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده و اموال بیت المال را تخریب می کنند.
وی با بیان اینکه این افراد مغرض و سودجو عده ای از جوانان ما را بازیچه و طعمه خویش قرار می دهند تصریح کرد: دشمنان انقلاب تلاش دارند تا ساختار نظام مقدس ما را مورد حمله قرار دهند.
حیدری با اشاره به اینکه ایران اسلامی از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز همواره با دشمنان زخم خورده روبرو بوده ،افزود: دشمنان انقلاب با تمام تلاش ها ، هزینه ها ، نیرنگ ها و تجهیزات ، هیچگاه نتوانستند خللی در اراده و اقتدار ملت ایران ایجاد کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه با اشاره به سخنان سخیف اخیر رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ فردی است که تا پیش از وقایع این روزهای کشور ، ملت ایران را تروریست می خواند.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره در فکر توطئه بر علیه نظام مقدس و ملت ایران هستند اظهار داشت: این در حالی است که همه ما مسئولان وظیفه داریم تا از هیچ کوششی در جهت رفع مشکلات مردم دریغ نکنیم.
حیدری ارائه خدمت به مردم را ضروری دانست و گفت: نباید بگذاریم اعتماد مردم به دولت و نظام مقدس ما کمرنگ شود که این امر خرسندی دشمنان انقلاب را به همراه دارد.
وی با اشاره به اینکه فضای جامعه باید به سمت ایجاد آرامش و اتحاد بیشتر سوق داده شود یادآور شد: خوشبختانه در روزهای اخیر به واسطه خوش فکری و پشتوانه های مردمی هیچ گونه مشکلی در شهرستان آستانه اشرفیه ایجاد نشده است.
وی خدمت رسانی ادارات و نهادهای مختلف این شهرستان را به اقشار مختلف مردم مطلوب دانست و یادآور شد: باید بکوشیم تا با پیروی از مقام معظم رهبری ، و حمایت از دولت از ساختار شکنی دشمنان انقلاب و نظام جلوگیری کنیم.
حیدری همچنین با اشاره به برپایی راهپیمایی مردمی در این شهرستان اظهار داشت: مردم این شهرستان صبح فردا با برگزاری یک راهپیمایی بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعتی دوباره خواهند بست و اعتراض خود را به تجمع های غیر قانونی و آسیب رساندن به اموال بیت المال اعلام خواهند کرد.
شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستاست و در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا رنجکش کیسمی
7287 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.