سرهنگ پاسدار محمد هاشمی روز دوشنبه در حاشیه همایش مجمع بسیج کارمندان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان بسیج کارمندان با تشکیل مجمع و ساماندهی شوراها و جذب افراد اندیشه ورز در استان زمینه استفاده از ظرفیت کارمندان را در تحقق اهداف تعریف شده این نیروی مردمی فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت نام گرفته است، اضافه کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه تشکیل بسیج دهها میلیونی و کمک به پیشرفت جامعه و تحقق اهداف نظام در سطح استان ضرورت دارد تا زمینه تحقق مشارکت در راستای پیشرفت اهداف انقلاب و نظام فراهم شود.
وی اظهار کرد: در یک سال گذشته جلسات متعددی در استان با حضور اعضای قشر بسیج کارمندان تشکیل شده و طی آن موضوعاتی در زمینه های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، مسایل فرهنگی، مسایل مطرح در حوزه خانواده ها، تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی، الکرونیکی کردن سیستم های اداری، نحوه رسیدگی به مشکلات مناطق محروم توسط گروههای جهادی، خدمت خالصانه و بی منت به مراجعان و مردم داری و مردم نوازی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای بیش از 35 هزار کارمند است که بیش از 22 هزار نفر آنها تا کنون به عضویت بسیج کارمندان در آمده اند.
در این قشر از بسیج، کارمندان استان با حضور در جلسات بصیرتی و روشنگری و دوره های مختلف با موضوعات روز، آشنا و تصمیمات لازم در زمینه مسایل مطرح در این بخش با همفکری آنان اخذ و در ادارات اجرا می شود.

7125/2093 ** خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.