نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: از ظرفیت طلاب در بیان مشکلات حوزه سلامت استفاده شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در نشست مشترک اعضای هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان که باحضور دبیرکل خیرین سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزارشد به لزوم تبلیغ و اطلاع رسانی برای مشارکت بیشتر مردم در امور سلامت و بهداشتی تاکید کرد و گفت: چنانچه مسایل و مشکلات را به صورت شفاف با مردم در میان گذاشته شود، مردم خیر بیش از پیش به  میدان عمل می آیند .

وی ادامه داد: مشکلات و دغدغه های حوزه سلامت و بهداشت باید وسیعتر مطرح شود و از ظرفیت طلاب در اطلاع رسانی مشکلات و نیاز های حوزه سلامت استفاده شود تا با بیان مشکلات این حوزه در بین مردم و جامعه زمینه حل انها با مشارکت مردمی تسریع یابد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به جایگاه والای انسان در نزد باری تعالی اظهار کرد: چنانچه  زمینه نجات جان انسانی را فراهم کرده و رنج بیماری را کاهش دهیم اجر این مسئله قابل قیاس با هیچ موردی نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  با بیان اینکه در حوزه سلامت و بهداشت استان کارهای خوبی تاکنون انجام شده است اظهار کرد: با یاری خدا و مشارکت خیرین استان، جهش خوبی در حوزه سلامت و مسائل درمانی صورت گرفته و چنانچه مردم بیشتر در جریان امور قرار گیرند کمک های بیشتری نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه درآمد سرانه آذربایجان غربی نصف در آمد سرانه سایر استانهای کشور است تصریح کرد: متاسفانه فقر عمومی در استان جاری شده و برای حل این معضل به کمک مسئولین کشوری که در مرکز فعالیت میکنند نیازمندیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت  استراتژیکی و بدلیل هم مرزی با سه کشوردیگر و به خاطرمقدم بودن این استان در برابر خطرات متعددی که از بیرون مرزها به داخل کشور وارد می شود نیازمند توجهات بیشتر مسئولین است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.