به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز دوشنبه در نشست مردمی بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرکرد در اظهار کرد: فتنه‌گران داخلی و خارجی در دوران مختلف انقلاب اسلامی، با هدف تضعیف و براندازی نظام جمهوری اسلامی دائم درصدد تفرقه بین امت بوده اند.
وی تصریح کرد:حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و این روز اهمیت و نقش بصیرت را در تداوم اهداف انقلاب اسلامی نشان داد.
امام جمعه شهرکرد افزود: مردم در حماسه 9 دی با پیروی از ولایت فقیه به همه دنیا ثابت کردند که حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام و پاسدار خون شهدا هستند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از سوی سخنرانان تاکنون نقش رهبر انقلاب در خنثی سازی فتنه ۸۸ به خوبی تبیین نشده است، افزود: سخنران و دستگاههای اجرایی و متولی بکوشند نقش مقام معظم رهبری را در خثنی سازی توطئه دشمن به صورت جامع و کامل برای مردم تبیین کنند.
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با بصیرت، تدبر در امور، ایمان به حق بودن راه، تیز بینی و عقلانیت توانستند این فتنه و فتنه های دیگر دشمنان را خنثی سازند.
به گزارش ایرنا، در این آیین مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری، وفاداری خود به ولایت و ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی اعلام کردند.
مردم چهارمحال و بختیاری هشتم دی ماه سال 88و یک روز زودتر از شهرهای دیگر کشور، راهپیمایی حماسی خود را برگزار کردند.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.