به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در یاسوج اظهار داشت: 9 دی کشور را در مقابل توطئه های مختلف دشمنان بیمه کرد و روز استقامت و پایداری ملت ایران بر روی ارزش های نظام و انقلاب است.
وی افزود: بازخوانی حماسه 9 دی اهمیت چشمگیری داشته و حضور حماسی ملت ایران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در آیین بزرگداشت آن نیز تجدید بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نباید به طور جریانی یا سیاسی به حماسه 9 دی نگاه شود زیرا یک روز ملی بوده و متعلق به تمامی گروه هاست.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: پنج کمیته برای بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.
وی ابراز داشت: این کمیته ها شامل کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته دانشجویی با مسئولیت بسیج دانشجویی، کمیته تشکل های مردمی با مسئولیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما و کمیته فضای مجازی با مسئولیت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد است.
حجت الاسلام خاضع گفت: مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صدا و سیما، کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، مسابقه انشاءنویسی و خاطره گویی و توزیع اقلام و بسته های فرهنگی است.
وی اظهار داشت: انتظار می رود که شهرداری های 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد نسبت به فضاسازی شهری و انجام تبلیغات میدانی چند روز قبل از 9 دی سال جاری اقدام های لازم را انجام داده و رسانه های استان نیز به تحلیل هر چه بیشتر حماسه 9 دی بپردازند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.