حجت الاسلام و المسلمین محسن شفیعی یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دوران حیات امام خمینی (ره) و انقلاب بزرگی که امام رهبری کرد فصل زرینی از تاریخ معاصر است.
وی افزود: در مقطعی که جهان به دو نیم لیبرالیسم و سوسیالیسم تقسیم شده بود و هر دو اتفاق نظر داشتند تاریخ مصرف دین تمام شده و دین در معادلات بشری از جایگاهی برخوردار نیست، امام خمینی (ره) در قامت یک رهبر دینی ، ملت بزرگ ایران را در یک حرکت عظیم به صحنه آورد.
حجت الاسلام شفیعی بیان کرد: مقاومت 15 ساله ملت ایران که از خرداد 42 شروع شده بود با استمرار و تداوم در بهمن 57 به پیروزی رسید.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای خوزستان اضافه کرد: اگر امروز می بینیم آمریکایی ها از جایگاه متکلم وحده بودن و تصمیم گیر مطلق خارج شده اند و یا ملتها به سرنوشت خود حاکم شده و ظلم بدون پاسخ نمی ماند ، بخشی از ثمرات انقلاب اسلامی محسوب می شود که مدیون امام راحل است.
وی ادامه داد: باید از ملت ایران تقدیر کنیم چون در همه سختی های این راه، پشت سر امام و رهبر معظم انقلاب ایستاد و ما در حال رسیدن به چهلمین سال پیروزی این انقلاب بزرگ هستیم.
حجت الاسلام شفیعی گفت: ملت ما با وحدت دشمن شکن خود و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ، گام های بلند بعدی را بر می دارد و جامعه اسوه ای تشکیل خواهد داد و به الگوی مناسب و کارآمدی در جهان معاصر تبدیل می شود.
14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
3004/6068
خبرنگار: خاطره غفاری** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.