حجت الاسلام علیرضا حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اسدیه افزود: اندیشه های امام راحل رمز پایداری جمهوری اسلامی است و احیای منش، تفکر و ایده های امام خمینی (ره) و تبیین این موارد مهم برای نسل جدید انقلاب اسلامی ضروری است.
به گفته وی یک شخصیت روحانی با دست خالی با دلی قرص و با پشتوانه و ایمان قوی و مردم انقلابی توانست مسیر تاریخ ایران را عوض کرد.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام راحل و حضور در صحنه مردم به سرانجام رسید، امروز الگو بسیاری از کشورهای ستم دیده جهان شده است.
وی بیان کرد: امروز بعد از گذشته یک دهه، انقلاب اسلامی با هدایت نایب برحق امام راحل، مقام معظم رهبری با عظمت و اقتدار مسیر خود را ادامه می دهد.
خطیب جمعه اسدیه با گرامیداشت 15خرداد ماه سالروز قیام خونین مردم ایران در سال 1342، اضافه کرد: قیام 15خرداد ، فصل نوینی و نقطه حرکت انقلاب مردمی ایران اسلامی برای پیروزی در 22بهمن ماه 1357 بود.
وی در ادامه با اشاره به شکوه و عظمت مردم ایران در خلق حماسه 29 اردیبهشت ماه گذشته بیان کرد: انتخابات به اتمام رسید باید رقابت ها را کنار بگذاریم و با رفاقت برای خدمت به جامعه تلاش کنیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با گرامیداشت دهم رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه (س) بیان کرد: این بانوی بزرگ، سرمایه و هستی خود را در راه اسلام فدا کرد و با این اقدام بالاترین ایثار را داشتند.
امام جمعه اسدیه با بیان اینکه ماه رمضان به عنوان ماه روزه و نزول قرآن، سراسر برای بشریت مایه خیر و برکت است، گفت: برتری جمعه ماه مبارک رمضان نسبت به سایر جمعه های سال، همانند برتری ماه رمضان نسبت به سایر ماه های سال است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.