محمد ابراهیم رضایی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر کس که نسبت به نظام اسلامی، خون شهدا، تقویت امنیت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی احساس تعلق و مسئولیت می کند باید حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات داشته باشد.
وی بیان کرد: همه باید بدانند حضورشان در پای صندوق ها مهم و اثرگذار است و اقتدار و امنیت کشور را تضمین می کند.
وی اظهارکرد: دشمنان مترصد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و حضور هدفمند در پای صندوق های رای این توطئه را نقش برآب می کند.
رضایی تصریح کرد: حضور گسترده در انتخابات سربلندی نظام در جهان را نشان می‌دهد و اقتدار این نظام را به رخ دشمنان می‌کشاند.
وی افزود: ایران اسلامی به الگویی برای همه آزادیخواهان تبدیل شده است و به عنوان نمادی واقعی از مردم سالاری و دمکراسی دینی در دنیا مطرح است.
نماینده مردم خمین در خانه ملت ادامه داد: حضور پرشور و با نشاط مردم در انتخابات با نمایشی واقعی از دموکراسی در عرصه جهانی باعث تبدیل شدن به یک جامعه الگویی برای همه ملتهای مسلمان و آزادی خواهان دنیا می شود.
وی با تاکید بر انتخاب اصلح توسط رای دهندگان، افزود: کسانی که علاقه مند هستند کشورشان به رشد، اعتلال و شکوفایی برسد باید هوشمندانه در انتخابات شرکت کند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت، افزود: مردم بایستی دقت کنند در سرنوشت سازترین انتخابات می خواهند ایفای نقش کنند با بصیرت، دقت و هوشمندانه به شخصی رای دهند که در راستای ارزش ها و اهداف جامعه باشد و بهترین شرایط را در پیشبرد توسعه کشور دنبال کند.
وی با اشاره به صیانت از انقلاب اسلامی گفت: این نظام آرمان‎های بلندی را تعریف کرده است که امام خمینی(ره) پرچمدار این انقلاب بزرگ است که بر پایه فرهنگ علوی و حسینی پایه گذاری شده است.
رضایی اظهار کرد: نظام اسلامی دارای آرمان هایی است که آرزوی همه اولیا، انبیا و صلحا است و امروز مومنان در سراسر جهان آرزوی چنین نظامی را دارند پس همه باید برای حفظ و صیانت از این آرمان‌ها و انقلاب تلاش کنند.
رضایی ادامه داد: یکی از مهمترین زمانی که باید این امر را ثابت کرد حضور در پای صندوق‌های رای است تا بتوان از این آرمان‌های که امام و شهدا پرچمدار آن هستند، دفاع کرد.
وی تاکید کرد: باید با انتخاب درست و مبتنی بر ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند سرنوشت کشور را برای رشد و شکوفایی بیشتر رقم بزنیم.
نماینده مردم خمین با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی گفت: شورای های اسلامی در همه سطح و در جایی که مجامع انسانی است در قانون اساسی پیش بینی شده است و به عنوان پارلمان محلی شناخته شده که ظرفیت خاصی دارند.
وی افزود: حیطه کاری شورای اسلامی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی،بهداشتی و ورزشی و همه حوزه ها به جزء سیاسی و امنیتی است.
وی ادامه داد: در چارچوب قانون اساسی ورود به عرصه سیاسی و بازی های سیاسی در شوراهای به شدت منع شده است و هرگاه شوراها از مسیر قانونی خودش خارج شده و گرفتار سیاست زدگی شده منافع مردم به شدن آسیب دیده است.
نماینده مردم خمین گفت: شورای های اسلامی تکالیف جدی در آبادانی روستاها و شهرها و ایجاد زیرساخت‌ها برای پیشرفت دارند و برای این مهم باید بهترین ها بر کرسی شورایی تکیه بزنند.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.