علیرضا رشیدیان روز شنبه در نشست فرمانداران و بخشداران استان با رئیس ستاد انتخابات کشور گفت : این نوع عملکرد و رفتار از جمله خواسته های دشمن است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد : وقتی نامزدی در یک مناظره اقدام به ارائه اسنادی می کند که رئیس جمهوری و معاون اول وی از املاک نجومی استفاده کرده اند اما بعد از بررسی های مشخص می شود که طبق تعرفه همان سال پول ملک را پرداخته اند، پاکدستی آنان هویدا می شود.
وی در در خصوص موارد طرح شده مبنی بر قاچاق زنان بیوه و مطلقه به خارج از کشور گفت: غیرت دینی ما به کجا رسیده که برای به دست آوردن پست و مقام حاضریم همه چیز را زیر پا بگذاریم .
وی با ذکر این گفته مرحوم مدرس که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست ، افزود : چه بلایی بر سر دیانت ما آمده که برای به دست آوردن قدرت اینگونه رفتار می کنیم .
وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در سخنان ابتدای سال خود فرمودند دشمن به دنبال آن است که دستاوردهای نظام اسلامی را تخریب کرده و نظام را ناکارآمد جلوه دهد و امروز ما با این نوع عملکرد بدان دامن می زنیم .
وی با بیان اینکه باید مراقبت کنیم با رفتارهای خود حرف و خواسته دشمن را محقق نکنیم، اظهار کرد: هفته آینده انتخابات پایان می یابد و رئیس جمهور دولت دوازدهم با انتخاب مردم بر سر کار می آید و تمام کسانی که این مباحث را طرح کرده و به دشمن خوراک داده اند باید در پیشگاه خداوند و محضر مردم پاسخگو باشند.
رشیدیان اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نظام دانست و افزود : نباید با اقدامات تخریبی و دو قطبی کردن جامعه به این سرمایه لطمه وارد شود.
وی از تمامی دست اندرکاران انتخابات خواست تا سیاست های مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات را ملاک عمل خود قرار داده و برای تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه امنیت انتخابات با برنامه ریزی های صورت گرفته به صورت کامل تامین شده است ، گفت : هوشیاری و دقت عمل دست اندرکاران در این حوزه و در چنین شرایطی از ضروریات است.
وی پرهیز از اقدامات تفرقه افکنانه در مناطق تلفیقی(‌سنی و شیعه ) را یکی دیگر از موارد دانست که باید همواره مورد توجه مسئولان و مجریان قرار گیرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
1906/6012خبرنگار: فاطمه یوسفی ** تنظیم :‌علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.