به گزارش ایرنا،حجت الاسلام رضا حقیان روز پنجشنبه در نشست پیشگیری از جرایم انتخابات در محل دادسرای دورود افزود:مقام معظم رهبری در سال 92 مطالبی را در خصوص پیوست فرهنگی بیان نمودند که این پیوست ها نقشه راهی در جهت تعالی و حفظ وحدت در جامعه خواهند بود.
وی بر لزوم پیوست فرهنگی در انتخابات تأکید کرد و گفت:ا گر در روند برگزاری انتخابات این پیوست ها رعایت نشوند هیئت های اجرایی،نظارت و نامزدهای انتخابات با مشکل مواجه خواهند شد.
امام جمعه دورود رعایت حریم خصوصی افراد را یکی از پیوست های فرهنگی انتخابات دانست و افزود:ما در انتخابات مجاز به ورود حریم خصوصی افراد نیستیم زیرا این موضوع باعث بی فرهنگی در جامعه می شود و آتش نزاع را شعله ور می کند.
وی پرهیز از توهین و تخریب دیگران،پرهیز از مسائل طایفه های،رعایت حقوق همسایگان،رعایت زمان مشخص تبلیغات و احترام متقابل را از دیگر پیوست های انتخابات عنوان کرد و بیان داشت:متأسفانه در انتخابات ریاست جمهوری برخی ها این پیوست ها را رعایت نمی کنند.

**در رقابت های انتخاباتی چهارچوب نظام حفظ شود
در این نشست رئیس دادگستری دورود گفت:نامزدها در طول ایام انتخابات نباید از چهارچوب نظام خارج شوند زیرا این موضوع باعث بروز مشکلاتی در جامعه خواهد شد
ربیع الله قربانی خاطرنشان کرد:نامزدها و هواداران آنها نباید مرزهایی که در طول چندین سال میان حاکمیت و مردم ترسیم شده را تخریب کنند.
وی با بیان اینکه تخریب دیگران را نباید وسیله ای برای معرفی خود به کار ببریرم افزود:مردم خود دارای شعور بسیار بالایی هستند و به راحتی معیارها را می دانند
رئیس دادگستری دورود با تأکید بر اینکه نامزدها خود را به عنوان مسئول و حافظ امنیت اسلامی بشناسند خاطرنشان کرد:در انتخابات می بایست منافع ملی را فدای منافع شخصی کنیم زیرا همه ما در ایران زندگی می کنیم و در خارج از مرزها دشمنان زیادی چشم طمع به کشورمان دارند.
وی اظهار داشت:اگر کسانی در انتخابات رأی نیاوردند در اصل تکلیف از آنها ساقط شده که با این نگاه فضای سیاسی کشور زیباتر و با نشاط تر خواهد شد.
قربانی با تأکید بر اینکه حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان در ایام انتخابات افزود:نامزدهای انتخابات و هواداران آنها مقابل هر حرکتی که احساس می کنند باعث آسیب زدن به جامعه می شود موضع گیری کنند.
7268
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.