به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی، در مراسم سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی در شهرستان تیران و کرون افزود: اندیشه ها و افکار امام خمینی(ره) ریشه در تفکرات اسلامی داشت و ناشی از زهد و خدامحوری بود.
وی بیان کرد: تفکر واندیشه های امام موجب پیروزی انقلاب اسلامی وبیداری ملت ایران شد و با تشکیل یک نهضت اسلامی، بیداری اسلامی در جهان شکل گرفت و امروز با وجود رحلت حضرت امام خمینی(ره) همچنان شاهد رشد اسلام در دنیا هستیم.
امام جمعه شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه تفکر و اندیشه های امام خمینی(ره) همچنان زنده است، تصریح کرد: اندیشه های امام در جهان حاکم است و حرکت استقلال طلبانه ملت های مظلوم و رهبران جوامع دینی ناشی از رفتار امام و پیروی ملت ایران از رهبر دینی است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) حقیقتی بزرگ است و بر ملت ایران حق زیادی دارد، خاطرنشان ساخت: امام نقش پدری و رهبری بر ملت ایران دارد و ملت ایران همواره شاکر این نعمت هستند و شکر عملی را با اطاعت از جانشین بر حقش حضرت امام خامنه ای به جای می آورند.
حجت الاسلام حسناتی با اشاره به رفتار فردی و اجتماعی امام خمینی(ره) گفت: شخصیت حضرت امام از جنبه های مختلف مورد توجه است که رفتار او در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی رنگ و بو خدایی دارد و رفتارش الگویی برای همگان است.
شهرستان تیران و کرون در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
خبرنگا: اکبر مهدیزاده ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.