محمود متقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : بازبینی و بازشناسی آموزه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ، گامی موثر برای تداوم و استمرار راه و منش پیر جماران در جامعه و به خصوص در میان جوانان است .
وی بیان کرد : اندیشه های امام راحل رمز پایداری جمهوری اسلامی است و احیای منش ، تفکر و ایده های امام خمینی (ره) و تبیین این موارد مهم برای نسل جدید انقلاب اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان به برنامه های این معاونت برای گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت : عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام در همه شهرها و برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع تبیین اندیشه های امام ، از جمله برنامه های این ایام است .
متقی ادامه داد : فضا سازی اداری، دیدار با خانواده های شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی و نشست های تخصصی ، از دیگر برنامه هایی است که هدف اصلی از اجرای آنها ، گرامیداشت مقام شامخ امام راحل و ترویج فرهنگ ایثار ، شهادت و منش پهلوانی است .
وی افزود: معرفی الگوهای رفتاری حضرت امام خمینی(ره)، ایجاد تحکیم در پیوند عاطفی و روانی جوانان با انقلاب اسلامی، بسط و گسترش اندیشه های امام راحل ، آشنایی نسل جدید با سیره امام(ره) و تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران از دیگر اهداف برگزاری این ویژه برنامه ها است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.