به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در نمین با بیان اینکه عزت نظام در گرو احیای تفکر امام خمینی(ره) است و در مراسم سالگرد ارتحال باید این موضوع مورد توجه ویژه قرار بگیرد افزود: احیای منش ، تفکر و ایده های امام راحل و تبیین این موارد مهم برای نسل جدید انقلاب اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است.
او گفت: اندیشه های امام خمینی (ره) رمز پایداری انقلاب اسلامی است ، امام راحل شخصیتی جهانی و بین‌ المللی است و حق بزرگی بر گردن همه ملت‌ های آزاده مسلمان جهان دارند.
وی همچنین با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) اظهار کرد: نتیجه تلاش‌ هایی که برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد بزرگداشت شایسته یاد و نام امام راحل و صلابت نظام جمهوری اسلامی و عظمت ولایت فقیه خواهد بود.
فرماندار نمین هم در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی استفاده کنند تا باشکوه ‌تر از همیشه این مراسم برگزار شود.
فرهاد عبدالعلی پور با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای دستاوردها و برکات بی‌شماری است افزود: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام راحل در حقیقت حرکتی مهم و موثر در راستای احیای دین اسلام و آموزه ‌های دینی است.
مراسم گرامیداشت ارتحال رهبرکبیر انقلاب اسلامی روز 14 خرداد و از ساعت 20 در شهرستان نمین برگزار می شود.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7120/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.