حجت الاسلام عبدالله کریمی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ابتدا باید از عموم مردم قدرشناس کشورمان که با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات به نظام و انقلاب اسلامی مشروعیتی دوباره بخشیدند، قدردانی کنیم.
وی افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت که تعداد آن ها از 40 میلیون نفر هم فراتر رفت پیام بزرگی برای دشمنان انقلاب داشت و آن هم این بود که ما همگی حامی نظام و ولایت فقیه بوده و خواهیم بود.
حجت الاسلام کریمی ادامه داد: در وهله اول، مهم حضور پرشور مردم در انتخابات برای افزایش اقتدار نظام و انقلاب بود که خوشبختانه با هوشیاری و حضور آحاد مختلف جامعه محقق شد.
این استاد دانشگاه گفت: حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در پای صندوق های رای پیام مشخصی برای دشمنان نظام و انقلاب داشت و آن هم این بود که برنامه ها و تبلیغات سوء شما هیچ تاثیری در عزم و اراده ملت ایران در دفاع از سرزمین و کشورشان ندارد.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران فارغ از هرگونه جناح بندی و گرایش های سیاسی و قومی و مذهبی در انتخابات 29 اردیبهشت یک پیروزی بزرگ برای ایران رقم زدند، گفت: باید این پیروزی را جشن گرفت و به داشتن چنین مردمی افتخار کرد.
حجت الاسلام کریمی همچنین با مهم دانستن سنگر نماز جمعه و اینکه این تریبون از همان روز اول شکل گیری منادی وحدت بوده است، گفت: خطبای جمعه وظیفه بسیار سنگینی بردوش دارند و باید وحدت و یکپارچگی را از این تریبون انتقال دهند.
وی در پایان اظهار کرد: سنگر نماز جمعه سنگری مقدس است که ائمه جمعه باید آن را از هرگونه جناح بندی ها دور نگه داشته و به مسائل وحدت آفرین و بیان حقایق بپردازند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.