به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت در دیدار با پدر این شهید والا مقام گفت: حضور والدین معزز شهدا با این شرایط جسمی در پای صندوق های رای و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب باعث قوت قلب مسئولان و الگویی ارزشی برای دیگر اقشار جامعه شده است.
وی همچنین در محل این شعبه اخذ رای به پاس حضور یک مادر سالخورده و 103 ساله که با کمک اعضای خانواده در پای صندوق رای حاضر شده بود با تقدیم هدیه ای تجلیل کرد.
استاندار همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این حرکت را تنها به منظور ارج نهادن به افراد اثر گذار در شکل گیری حماسه های حضور مردمی در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد.
محمد ناصر نیکبخت افزود: بدون تردید امروز حضور خانواده معظم شهدا و افرادی که دوران پیروزی انقلاب و نیز انتخابات متعدد دوران انقلاب را از نزدیک لمس کرده و اثر گذار بوده اند، در پای صندوق های رای ، مایه دلگرمی بوده و فرصت مناسبی برای پاسداشت از مقام و شان این افراد است.
به گزارش ایرنا، یک پیرزن سالخورده به نام گوزل ذوالفقاری پناه پور که در سال 1294 در منطقه قروه درجزین از توابع رزن متولد شده است امروز با کمک عروس و نوه خود در پای صندوق اخد رای حضور یافت که مورد تقدیر استاندار همدان قرار گرفت.
همچنین در ادامه استاندار با پدر سرباز شهید علیرضا غفاری که در سال 65 در سن 19 سالگی در جبهه عین الخوش به درجه رفیع شهادت نایل شد، دیدار و ضمن ادای احترام از حضور پدر بزرگوار این شهید در محل شعبه اخذ رای قدردانی کرد.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.