به گزارش ایرنا، آیت الله محسن اراکی دوشنبه شب در همایش تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران روحانی جبهه مقاومت اسلامی در قم افزود: هویت تشیع، هویت حسینی است و ما با تکیه بر این هویت شکست ناپذیر، هیچگاه دربرابر طاغوت و طاغوتیان سر تعظیم فرود نخواهیم آورد.
وی با بیان اینکه ما همواره برای مقابله با ظلم و استکبار در جهان آماده ایم و عقب نخواهیم نشست، خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و یاری دادن به مظلومان جهان، نشانه اسلام ناب محمدی(ص) و هویت شیعیان است و دشمنان به دنبال خدشه دار کردن این هویت راستین و بالنده هستند.
وی با بیان اینکه روحانیت و حوزه های علمیه همواره پاسدار هویت حسینی بوده و شهدای روحانی با خون پاک خود، پیشگامی علمای شیعه دراین مسیر را به اثبات رسانده اند، اظهار داشت: امروز هویت حسینی در سرتاسر جهان و هر کجا که انسان های آزاده و بافضیلت حضور دارند زنده است و میلیون ها فریاد 'لبیک یا حسین(ع)' به ندای 'هل من ناصر ینصرنی' سیدالشهدا(ع) شنیده می شود.
اراکی درادامه افزود: مردم مسلمان کشورمان بر اساس هویت علوی و حسینی خود،به پیروزی در برابر مستکبران غربی یقین دارد و اگر امروز آمریکا و صهیونیسم جهانی در برابر مقاومت اسلامی با همه توان قدعلم کرده است، ما را در این مسیر محکم تر و قوی تر می کند و با شهدا عهد می بندیم که بینی دشمنان را آنچنان به خاک می مالیم که آنها برای همیشه از ضربه زدن به اسلام و انقلاب مأیوس شوند.
وی با اشاره به موضع گیری های اخیر سران آمریکا و اسرائیل علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ما همواره پیرو و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستیم و امروز به این اعتقاد راسخ دست یافته ایم که انقلاب اسلامی در مسیر مکتب نبوی و علوی و حسینی حرکت می کند و هیچگاه از این مسیر منحرف نخواهد شد.
در این همایش که با حضور سردار احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم و جمعی از طلاب و فضلای جامعه المصطفی العالمیه و خانواده های معظم شهدا در سالن قدس مدرسه امام خمینی(ره) قم برگزار شد، مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداخت.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.