به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در مراسم محوری 9 دی در چابهار اظهار داشت: دین سیاسی مرکز فتنه است و باید دین از سیاست زدگی دور باشد و سیاست باید دینی و دارای ارزش های الهی باشد.
وی افزود: آمریکا در حمله نظامی طبس، جنگ نرم، حملات و کودتاهای مختلف با امکانات و تجهیزات پیشرفته شکست خورد و ملت و دولت ایران سرفراز مانده است.
وی از گرانی های چند سال اخیر در کشور انتقاد و خاطرنشان کرد: نباید با گران کردن بنزین اشتغال را از بین برد و مشکلات را برای اقشار کم درآمد دوچندان کرد.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همیشه سعی بر براندازی این انقلاب داشتند که با حماسه 9 دی و حضور مردم در صحنه خفه شدند.
امام جمعه چابهار گفت: توطئه های دشمنان از اول انقلاب تاکنون ادامه دارد و جمهوری اسلامی به 40 سالگی می رسد و همچنان سرفراز است.
حجت الاسلام موسوی افزود: حضرت امام راحل زندگی ساده و بدون امکانات بالای رفاهی داشتند و هم اینک مقام معظم رهبری نیز راه ایشان را ادامه می دهند و با زندگی ساده به عنوان یک رهبر در جهان نمونه هستند.
وی ادامه داد: رهبر مصلحت جامعه و کشور را تشخیص می دهند به همین سبب دشمن همیشه سعی می کند رهبر را از ملت بگیرد و مشکلات را دو چندان می کند.
وی گفت: قدرت رهبری در انتخابات 88 مشخص شد و علیرغم مشکلات فراوان، رهبری ایستادند و انتخابات را باطل نکردند.
وی بیان کرد: دولت و مسئولان باید گرانی ها، مشکلات اقتصادی، بدهی موسسات مالی را بررسی کند تا حقی از کسی ضایع نشود.
وی به جنایت های آمریکا و اسرائیل اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی علیرغم توطئه های فراوان دشمنان تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) جاری است و بزودی قدس را آزاد می کنیم.
به گزارش ایرنا، در مراسم محوری 9 دی شهرستان چابهار در سالن شهید فارسی سپاه پاسداران مردم همیشه در صحنه شیعه و سنی با مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر انگلیس و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست، سردادند.
قرائت شعر و دکلمه درخصوص 9 دی از دیگر ویژه برنامه ها در چابهار بود.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.