به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی در سخنرانی راهپیمایی 22بهمن افزود : 900 میلیارد ریال از این مبلغ دراولین تخصیص به استان سمنان تعلق ‌گرفته است .
وی افزود: از این مبلغ 120میلیارد ریال سهم شهرستان میامی است که 90میلیارد ریال دیگر طی تفاهم‌نامه‌هایی که با بانک ها منعقدشده به آن افزوده خواهد شد.
حسینی شاهرودی با بیان این که ، نقش مسوولان در جذب این اعتبارات ضروری است ، ادامه داد: در سال گذشته از اعتبارات سفر هیات دولت به استان سمنان، اعتبارات بیمارستان 32 تختخوابی میامی به 40 میلیارد ریال افزایش یافت وبه همین خاطر این طرح اکنون پیشرفت خوبی دارد .
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : تکمیل استخرسرپوشیده نیزازآرزوهای مردم این شهرستان است که با واگذاری آن به سپاه درسال آینده به بهره برداری خواهد رسید .
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش آفرینی مردم در چهار دهه گذشته ، افزود: مردم ایران درعرصه های مختلف نشان داده اند پشتیبان ولایت فقیه بوده وبهترین تصمیم گیرنده برای اعتلای کشورهستند .
وی گفت: ازآغاز انقلاب اسلامی ترورها، جنگ تحمیلی ، تهاجم فرهنگی و تحریم‌های گوناگون توسط دشمنان بر مردم ما تحمیل ‌شده‌ ، اگر نظام جمهوری اسلامی مقبولیت نداشت مردم امروز اینگونه پای ارزش های نظام نمی ایستادند.
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ورهبری دورکن عزت واقتدارایران هستند گفت: از شاخصه های مهم نظام اسلامی این است که مسوولان پاسخگوی مردم باشند وخدمت بی منت راسرلوحه کارخود قراردهند.
قرائت قطعنامه سراسری وسرو ددانش آموزان ، آخرین برنامه راهپیمایی 22 بهمن در میامی بود .
شهرستان میامی باجمعیت بیش از40 هزارتن درشرق استان سمنان واقع می باشد.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی** انتشار دهنده: محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irna_shahrood مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.