به گزارش ایرنا، محمد فاروقی سه شنبه شب در جمع حامیان دکتر روحانی در بوشهر افزود: اهل سنت همواره حافظ آرمان های انقلاب و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در این انتخابات نیز این همراهی را با حمایت های خود نشان خواهند داد.
وی بیان کرد: اهل سنت در دوران های مختلف انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن هزینه های فراوانی را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی پرداخت کرده اند.
فاروقی ادامه داد: اهل سنت استان بوشهر در انتخابات 29 اردیبهشت با شرکت گسترده خود در کنار دکتر روحانی بوده و به طور قاطع از وی حمایت می کنند.
وی گفت: دولت یازدهم با بکارگماردن نیروهای اهل سنت در برخی پست های مدیریتی به خوبی اتحاد بین اقوام و مذاهب ایرانی را به ارمغان آورده و حس غرور انگیز ایرانی بودن را در بین آنها زنده کرده است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: برخی ادعای اخلاق مداری آنها گوش فلک را کر کرده اما در سخنان خود همواره با تهمت و حرف ناروا اخلاق را خدشه دار کرده اند.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: آنها که در مناظره ها اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری را نامزد پوششی لقب داده بودند خود پیش از سایر نامزدهای انتخاباتی از این عرصه کنار کشیدند.
وی گفت: باید روز جمعه همه دست در دست هم با حضور در انتخابات و رای دادن به دکتر روحانی حمایت از عزت، گفتمان بر محور عقلانیت، توسعه اقتصادی و برخورداری از فضای باز سیاسی و تعامل با دنیا را برای همیشه نهادینه کنیم.
حجت الاسلام خدری یادآور شد: هم اکنون در نیمه راه هستیم و روز جمعه با انتخاب خود باید ادامه این راه را تداوم بخشیم.
استان بوشهر با یک میلیون و 150 هزار نفر جمعیت دارد که حدود هفت درصد آن اهل تسنن هستند.
7212/6043 / 6037
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.