به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، بهمن طاهرخانی در آئین اختتامیه نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،نوآور و صنایع استراتژیک استان قزوین افزود: باید دانش را محور تمامی فعالیت های خود در حوزه های مرتبط با توسعه قرار دهیم.
وی اظهار کرد: در دوران طاغوت کشور ما را به سمت مصرف گرایی بردند و از دانش دور کردند تا نتوانیم تولید داشته باشیم و روی پای خود بایستیم اما به برکت انقلاب اسلامی توانسته ایم به موفقیت های زیادی در این بخش برسیم و با فتح قله های دانش، اکنون بسیاری از نیازهای خود را در داخل تولید و تامین می کنیم.
طاهرخانی، حمایت از شرکت های دانش بنیان را مورد توجه مجلس دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی حامی کارهای تحقیقاتی و پژوهشی است و با پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان تلاش می کند برای تجاری سازی ایده های برتر و خلاقانه حمایت لازم را داشته باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و نقش شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: ایجاد فضای مشارکت و همکاری شرکت های صنعتی دانش بنیان با دانشگاه ها، معرفی و نمایش محصولات و توانمندیهای شرکت های دانش بنیان و صنایع نوآور استان قزوین، تبادل اطلاعات بین متخصصین و کارشناسان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بود.
هادی طاهرخانی با بیان اینکه این نمایشگاه در حمایت از شرکت های دانش بنیان به شکل رایگان برای مشارکت کنندگان برگزار شد،افزود: برپایی این نمایشگاه بهترین فرصت معرفی دستاوردها و فعالیت های شرکت های دانش بنیان بود و در این نمایشگاه به صورت کاملا رایگان برگزار شد.
وی یادآور شد: در این نمایشگاه 60 غرفه در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع برپا شد و محصولات تولیدی و ایده های خلاقانه در مدت سه روز در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
نخستین نمایشگاه دستاوردها و محصولات شرکت های دانش بنیان،نوآور و صنایع استراتژیک استان قزوین با مشارکت 48 شرکت از 28 فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپا بود.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.