آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22 بهمن در قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم مومن و خداجوی قزوین و دیگر نقاط کشورمان امروز با حضور حماسی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر نشان دادند تا چه میزان پایبند انقلاب، نظام و مدافع ارزش های اسلامی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: این حضور باشکوه و به یادماندنی مثل همیشه دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود برعلیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مایوس ساخت.
آیت الله عابدینی تاکید کرد: در این روز باشکوه جهانیان باید ببینند تمام حیله ها و کینه ورزی های دشمنان و مستکبران علیه این نظام و در راس آنها شیطان بزرگ در طول چهار دهه گذشته به اذن خدای متعال خنثی شده است.
امام جمعه قزوین گفت: انقلاب اسلامی توانسته است وارد سن بلوغ عقلانی و معنوی خود یعنی چهل سالگی شود و این نشان می دهد که خداوند حامی انقلاب و پشتیبان تمام مستضعفان عالم و در مقابل همه مستکبران است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: برای پیروزی انقلاب اسلامی رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیاری صورت گرفته است و ضروری است فرهنگ انقلاب که برخاسته از ایمان و دین مردم بوده، به نسل‌های بعد منتقل شود.
آیت الله عابدینی بر تقویت بصیرت و وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: نباید هیچ گاه تحت تاثیر تبیلغات بیگانگان قرار بگیریم چرا که آنها دلسوز ما و کشورمان نیستند بلکه باید همه تلاش خود را به منظور حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم تا بر عزت و سربلندی خود در دنیا بیافزاییم.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.