حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: ملت ایران با لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری در 22 بهمن امسال به رغم توطئه های دشمنان یکی از تماشایی ترین راهپیمایی های تاریخ نظام را برگزار کردند.
وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده انقلاب بود و باید همچنان بر حسب نیاز و گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده جانفشانی و فداکاری در راه دین و ارزش ها باشیم.
خطیب نمازجمعه مهریز اظهار کرد: مسوولان باید نه در شعار بلکه در عمل وظایف خود را در پست های مختلف در رسیدگی به وضعیت کشور و حل مسائل مختلف انجام دهند که رسالتی خطیر و مهم محسوب می شود.
محی الدینی در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز مهریز یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و تصریح کرد: همه مردم و مسوولان مدیون شهدا هستند و باید در راستای تحقق اهداف الهی و انقلابی آنها تلاش داشته باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز یادآور شد: امروز میزبان شهدای گمنام هستیم و باید با آنها عهد ببندیم که راه نورانی آنها را به درستی ادامه دهیم که فردای قیامت قطعا همه ما در برابر آنها جوابگو باید باشیم .
همچنین مراسم وداع با پیکر 2 شهید گمنام با حضور مردم و همراه با برنامه های معنوی و حماسی در نمازجمعه مهریز به نحو با شکوهی برگزار شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/ خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.