محمد تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در اهواز با اشاره به یگانگی مردم با نظام برخاسته از اراده و رای ملت گفت: دولت جدای از مردم نیست دولت ، حاصل انتخاب مردم است و زمانی ما در همه زمینه ها موفق خواهیم شد که اهداف و رسالت را بخوبی ادامه دهیم و زیر سایه ولایت و تبعیت از مقام معظم رهبری با همین انسجام و یکپارچگی حرکت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: این مردم و نظام با قدرت راه خود و اهداف خود را ادامه می دهند و سنگ اندازی دشمنان ما را به ادامه این راه پرافتخار مصمم تر خواهد کرد.
وی با اشاره به حضور عینی احاد مردم انقلابی و بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: دشمنان کینه توز انقلاب ، مردم ما را نشناخته اند از این رو از درک و حقایق انقلاب اسلامی عاجز هستند و نمی توانند از این حضور عظیم و تماشایی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن عبرت بگیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه این حضور میلیونی را نشانه شکست توطئه های دشمنان خواند و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، دشمنان ناآگاهی هستند و چون فرهنگ و دین ما را نشناخته اند ،همیشه تیرشان به سنگ خواهد خورد.
تقی زاده افزود: دشمنان ما در طول نزدیک به 40سال اگر اندک بهره ای از هوش سیاسی برده بودند ،باید تشخیص می دادند که روز به روز حمایت و پشتیبانی مردم از این نظام و انقلاب بیشتر و عمیق تر می شود ، ما همچنان در همه صحنه های حساس و تعیین کننده حضور پرخروش و دیدنی مردم را مشاهده می کنیم.
تقی زاده افزود: انقلاب اسلامی وصل به عاشورای حسینی است و هر سد و مانعی در مسیر حرکت خود را خرد خواهد کرد.
راهپیمایی 22 بهمن در اهواز که از ساعت 9.30 از میدان مولوی(سه گوش )شروع شده در حال برگزاری است.
/6002/6065/3004
خبرنگار:خاطره غفاری - محمدرضا بنوره**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.