به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اصغر جدایی در خطبه های نماز جمعه بیله سوار با اشاره به خرید بیش ازحد بعضی از اقلام توسط مردم افزود : بواسطه تبلیغات و سم پاشی های رسانه های ضد انقلاب عده ای از مردم به دلیل ترس از کمبود بعضی ازاقلام در ماه های آینده اقدام به خرید بیش از حد نیاز مصرفی می نمایند که این خود موجب افزایش قیمت کالاها می شود.
وی بیان کرد: رسانه های دشمن نه از سر دلسوزی که از سر دشمنی و ضدیت با مردم و انقلاب در صدد هستند امید را از مردم بگیرند و اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه همت و عمل خویش قرار دهیم اوضاع به سرعت بهبود می یابد.
امام جمعه بیله سوارهمچنین با گلایه از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های این شهر افزود: حضرت آیت الله عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان 200 تن قیر به ارزش 800 میلیون ریال از دولت برای شهرداری بیله سوار اخذ نموده که از طرف مردم از ایشان قدردانی نموده و از مسئولین مربوطه می خواهم به مشکل معابر رسیدگی کنند.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت پارک جنگلی و تپه نرگس بیله سوار تشریح کرد : این پارک مجموعه زیبا ، دلنشین ، دارای پتانسیل فراوان و یکی از بهترین نقاط بیله سوار است و از شهرداری می خواهم عنایت ویژه ای به این پارک داشته و آن را احیا کند.
بیله سوار در شمال اردبیل واقع است.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.