امام جمعه ماکو گفت: مسئولین بازیچه سیاست های غلط دشمنان انقلاب نشوند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام و المسلمین ایوب رنجبری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو افزود: مسئولین باید پاسخگوی کارهای خود باشند و بازیچه سیاست های غلط دشمنان انقلاب نشوند.

وی در ادامه بر دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران در باب محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: چرا بعضی افراد برای میز و سمت دست به هر کاری می‌زنند.

حجت الاسلام رنجبری گفت: دشمن نقاط ضعف ما را رصد کرده و آن را بزرگ نمایی می‌کنند و این تنها با حضور بصیرت گونه مردم در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی می تواند نقش بر آب شود.

وی  9 دی را یوم الله دانست و گفت: ملت با غیرت آذربایجان همیشه و در هر زمان پیرو خط رهبری و انقلاب بوده و خواهند بود و بازهم در تجمع 9 دی بیزاری و نفرت خود را از دشمن نشان خواهند داد.

امام جمعه ماکو به حادثه پلاسکو و زلزله های اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: بحث فرهنگ سازی  در مدیریت بحران یک امر ضروری است و باید نظام مهندسی بر ساخت و ساز ساختمانها نظارت دقیق تر داشته باشد.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در باب تبلیغات اسلامی اشاره کرد و تبلیغات صحیح اسلامی را گامی تاثیر گذار در پیشبرد و ماندگاری اهداف انقلاب دانست.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه دشمن در راستای ناامید کردن جوانان نسل بعد انقلاب دست به جنگ نرم زده و درصدد زیر سوال بردن دستاوردهای نظام است اظهار کرد: مسئولین و مردم باید با هوشیاری تمام این دسیسه ها را رصد و در مقابل آن ایستادگی کنند.

وی بر سالروز رحلت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه اشاره کرد و وجود قبر مقدس این بانو در ایران را مایه سربلندی و فزونی نعمت خدادادی دانست.

حجت الاسلام رنجبری در ادامه بر ویژگیهای و کرامت های خانم فاطمه سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: شفاعت این بانو شامل حال همه انسانهای مومن می شود و در این راستا باید در جهت انجام به فرامین الهی نهایت دقت را لحاظ کنیم.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.