به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مجید صفدری یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درصحن مطهر امامزاده احمد (ع) سنقر و کلیایی، افزود: امام (ره) با هدایت الهی و تکیه بر مردم انقلاب را به پیروزی رساند و هیچگاه در مسیر انقلاب به گروه ها و جناح های سیاسی متوسل نشد.
وی با بیان اینکه آمریکا و دیگر ابرقدرتها سلاح هسته ای دارند و ایران اسلامی از انرژی هسته ای به صورت صلح آمیز استفاده می کند گفت: با این وجود، ابرقدرتها از ایرانی که سلاح هسته ای ندارد در هراس هستند چون معادلات جدیدی که امام (ره) برای اقتدار، عزت و افتخار در دنیا ایجاد کرد ثابت نمود که تکیه کردن بر ایمان ملتی که پای آرمانهای خود می ایستند عزت و افتخار می آورد.
امام جمعه سنقر و کلیایی تدوین نظام اسلامی بر پایه ولایت فقیه را از شاخصه های بزرگ امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: امروز می بینیم که مقام معظم رهبری به مدت 28 سال با تمام توان و درایت، شجاعت، تدبیرعلم و قاطعیت این نظام را هدایت کرده و حرکت امام(ره) را به زیبایی ادامه داده است.
حجت الاسلام صفدری افزود: راه ملت و امام (ره) چون با صداقت، اخلاص و ایمان همراه است هیچ وقت جدا شدنی نیست و دشمن هیچگاه به مقصود خود نمی رسد.
فرماندار سنقر و کلیایی نیز در این مراسم، خصوصیات بارز اخلاقی و انسانی حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد و گفت: آرمانهای آن بزرگ مرد همواره به عنوان الگویی در عرصه های فردی و اجتماعی، مدیریتی و اخلاقی ما قرار گرفته است.
یاور محمدی افزود: فضایل اخلاقی از قبیل همواره با مردم و در کنار مردم بودن، همدردی با مردم در مسیر عدالت اجتماعی، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی، پناهگاه بسیجیان و رزمندگان و شهیدان از خصوصیات حضرت امام (ره) بوده و ما به عنوان خدمتگزاران مردم دراین دولت مفتخریم که شاگرد مکتب امام (ره) هستیم.
قرائت قرآن کریم و مداحی و مرثیه سرایی توسط مداحان اهل بیت شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.
سنقر و کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.