به گزارش ایرنا محمد سرباز در یادواره شهدای رسانه استان قزوین که شامگاه شنبه در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد با گرامیداشت عملیات کربلای 5 و سالروز شهدای بسیج رسانه و سالروز شهادت سید غلامرضا رهبر افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه انقلابی، ارزشی و بسیجی، همواره نشان دادند که به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کرده و با حضور آگاهانه خود در همه صحنه ها نقش خود را در دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی به خوبی ایفا می کنند.
وی ادامه داد: شهید محمودیان یکی از 9 شهید رسانه استان قزوین از جمله کسانی بود که جوانمردانه در صحنه های انقلاب و اطاعت از ولایت تا پای جان پایمردی کرد.
سرباز افزود: در دوران دفاع مقدس نیز خبرنگاران بسیجی با هدف اطلاع رسانی صحیح، دقیق و شفاف، به جبهه ها اعزام شدند و جان خود را نثار انقلاب و آرمانهای آن کرده و پیروزی و ایثارگریهای رزمندگان اسلام را ثبت کردند.
وی ادامه داد: مردم در صحنه های مختلف انقلاب و مشکلات نظام همیشه حضور داشته و در ماموریت های مختلف وظیفه خود را نسبت به انقلاب و اسلام ایفا کرده اند که شهید محمود صلاحی و ابوالفضل رجبی عزیز نیز از جمله خبرنگاران و تصویربردارانی بودند که هنگام ادای وظیفه به همراه مسعود امامی استاندار فقید به دیار حق شتافتند.
این مسئول افزود: امروز نیز اصحاب رسانه انقلابی و بارزترین آن محسن خزایی در دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام، پا به پای رزمندگان در جبهه های سوریه حضور یافته و در نهایت به شهادت رسید.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: ما برای تجدید میثاق با شهیدان رسانه در این یادواره حاضر شدیم تا اعلام کنیم با تمسک به خون شهدای رسانه در مقابله با نفوذ فرهنگ غرب و ترویج اباحه گری در جامعه تا آخرین قطره خون خود ایستادگی خواهیم کرد.
6101/ 6128 *خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.