دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار آذربایجان غربی اظهار کرد: جشنواره عمار چراغ بصیرت در حوزه رسانه های بصری است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام شاه محمد در هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به شاخصه حضرت عمار در تشخیص جنگ های روانی گفت: نام گذاری جشنواره فیلم عمار از بیانات مقام معظم رهبری الهام گرفته شده است.

ویی ادامه داد: این جشنواره با تکیه بر اعتقادات مردم تشکیل شده و وابسته به هیچ نهاد یا سازمان خاصی نبوده و امروز شاهد اکران فیلم های عمار در 200 نقطه هستیم که در نوع خود بی نظیر است.

وی با بیان اینکه فتنه 88 آزمونی برای مردم در نشان دادن قابلیت ها بود گفت: مردم زمانی قادر به تشخیص و تمایز در شرایط فتنه خواهند بود که بصیرت کافی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 کسانی که به ظاهر خواص بودند بصیرت خود را از دست داده و با نظام جمهوری اسلامی ایران عناد کردند و انقلاب را تا لبه پرتگاه پیش بردند.

وی خاطرنشان کرد: این خواص بی بصیرت باید پاسخگوی خون شهدا باشند.

وی با انتقاد از اینکه حضور مردم و نهاد های وابسته به مردم در عرصه رسانه ای که امروزه یکی از مهم ترین شاخصه های جنگ نرم بوده، در چند سال اخیر کمرنگ تر شده است گفت: تقویت جشنواره هایی که مردم قوت اظهار و بروز استعداد دارند باید مورد اهتمام ویژه ای قرار گیرد.

وی ادامه داد: پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی که با فراز و نشیب هایی هم روبرور بوده و هر کدام از آن ها می توانستند باعث سقوط انقلاب شوند، یک رمز پیروزی و موفقیت در فرهنگ انقلاب سبب شده است که این انقلاب همواره پایدار بوده و به کشور های دیگر هم صادر شوند و آن عامل بیداری و ماندگاری مردم ایران بوده است.

در پایان این مراسم از پدر شهید مدافع حرم شبان و همچنین برگزیدگان جشنواره فیلم عمار آذربایجان غربی تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.