به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور افزود: نماز جمعه به برکت انقلاب اسلامی ایران در حدود ۹۰۰ شهر و بخش کشور اقامه می شود.

وی با تاکید براینکه نماز جمعه آیینی سیاسی و سیاسی است، اظهارداشت:  امام جمعه خودش باید باتقوا و پرهیزگار باشد تا دیگران را به تقوا و پرهیزگاری رهنمود شود و امام جمعه باید دشمن شناس باشد و وقتی برای ایراد خطبه ها اسلحه به دست می گیرد با بینش سیاسی بالا توطئه ها و ترفندهای دشمنان را شناسی و به نمازگران معرفی کند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: بی اعتنایی به نماز جمعه نشانه نفاق است و در حکومت اسلامی مسلمانان نباید از روی عمد نماز جمعه را ترک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: خطیب جمعه باید سخنان خود را در جهت اصلاح امور جامعه بیان کند.

وی با اشاره به دستگیری مفسدان اقتصادی در کشور توسط قوه قضاییه ادامه داد: رسانه ها در مواقعی که مفسد اقتصادی توسط قوه قضاییه دستگیر می شود پیش داوری نکنند و اجازه دهند تا قوه قضاییه کار خود را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: قوه قضاییه باید با کسانی که به مردم خیانت می کنند قاطعانه برخورد کند.

وی اظهار داشت: قانون گریزی جرم است و کسانی که از مجرمان حمایت کنند به اسلام و انقلاب خیانت کرده اند.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: در عملیات مرصاد منافقین به دستور امریکا و اسرائیل قصد داشتند تهران را تصرف کنند ولی به لطف خداوند و همت رزمندگان اسلام در ابتدای راه شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: عملیات مرصاد یکی از نشانه های امداد غیبی خداوند بود که دشمنان ناکام شکست خوردند.

امام جمعه بروجرد گفت: مبارزه با هنجار شکنان و کسانی که نظم جامعه را به خطر می اندازند خواسته مردم است و نیروی انتظامی همواره مورد اعتماد مردم است و از ان حمایت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: از پلیس فتا شهرستان بروجرد و فرماندهی انتظامی استان لرستان سردار مهدیان نسب به خاطر دستگیری هتاکان در فضای مجازی تشکر و قدردانی می کنم.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: وزیر امور خارجه در سخنان خود گفته است که هرگز فرصت مذاکره را از دست نمی دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: رئیس جمهور نیز در سخنان خود گفت: مذاکره با دشمنان دیوانگی است پس چرا دوباره ساز مذاکره با آمریکا را می زنند.

وی اظهار داشت: باید با دشمنان با قدرت صحبت کنیم و ضعف نشان ندهیم.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان در برابر سپاه اسلام ذلیل هستند و نمی توانند هیچ اقدامی انجام دهند.

امام جمعه بروجرد گفت: ساقط کردن پهپاد آمریکایی و توقیف نفت کش انگلیسی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نشانه های اقتدار این نهاد انقلابی است.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.