مهدی ژاله چیان روز شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 10 ماهه امسال 123 هزار و 417 فقره کارت هوشمند ملی برای واجدا شرایط در این استان صادر شده که امیدواریم این رقم تا پایان سال به 180 هزار فقره برسد.
وی اظهار کرد: بر این اساس طی دی امسال 29 هزار و 69 فقره کارت هوشمند ملی در این استان صادر شد و این تعداد در مقایسه با ماه آذر که 18 هزار و 93 فقره بود، افزایش 60 درصدی را نشان می دهد.
ژاله چیان افزود: تا کنون و از ابتدای اجرای طرح در سال 92، 423 هزار و 20 فقره کارت هوشمند ملی در این استان به متقاضیان واجد شرایط صادر شده و این روند رشد بیشتری خواهد یافت.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: طی ماههای گذشته شمار استقبال کنندگان دریافت کارت هوشمند ملی در مقایسه با ماههای گذشته روند افزایشی را نشان می دهد و این روند با توجه به ماههای پایانی سال چشمگیرتر خواهد بود.
وی بیان کرد: طی دهه فجر امسال با همکاری اداره ثبت اسناد و اداره کل ثبت احوال استان، احراز هویت در دفاتر این ادراه کل فقط از طریق کارت هوشمند ملی جدید امکان پذیر خواهد بود که مزیت های مختلفی را در خود جای داده است.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان خاطر نشان کرد: بر این اساس واجدان شرایط دریافت کارت هوشمندملی این استان 804 هزار نفر است که این کار طبق برنامه زمان بندی شده ای انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 40 ایستگاه کارت هوشمند ملی در این استان فعالیت می کنند و متقاضیان می توانند با مراجعه به این مراکز و پرداخت 31 هزار تومان در کمتر از یک هفته کارت مورد نظر خود را دریافت کنند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.