سید علی شفیعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در واقع می توان گفت، یک پنجم جمعیت استان با مراجعه به ایستگاههای تعیین شده مراجعه و کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند.
وی اظهار کرد: این در حالی است روند دریافت کارت هوشمند ملی طبق برنامه هدف گذاری شده روند کندی دارد و مشارکت مردم در تحقق اجرای این مهم نقش بسزایی دارد.
شفیعی افزود: آمار ها نشان می دهد استقبال و مراجعه مردم به دفاتر برای دریافت کارت هوشمند ملی در برخی مناطق استان بیشتر بوده و حتی بالای 70 درصد گزارش شده که این وضعیت در شهر زنجان از همه پایین تر بوده است.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: متاسفانه شهروندان آنگونه که باید و شاید به مزایای کارت هوشمند ملی واقف نیستند و این وسلیه مزایای متعددی دارد و از جمله آن که سخص دیگری نمی تواند از آن بهره برداری کند و فقط با اثر انگشت خود فرد فعال سازی می شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس طی مهر امسال نیز 11 هزار و 297 فقره کارت هوشمند ملی برای متقاضیان در این استان صادر شده و طبق برنامه ریزی انجام گرفته حداکثر تا 20 روز برای متقاضیان صادر می شود که تلاش می شود حداکثر 90 درصد آن در مدت یک هفته تحویل داده شود.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در مهلت یاد شده از طریق سایت پیش ثبت نام کارت هوشمند به نشانی www.ncr.ir مراجعه و نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 37 ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند در استان زنجان برای رفاه متقاضیان فعال است و طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا ساعات هشت شب نیز خدمات لازم را ارائه می کنند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.