مهدی ژاله چیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس تاکنون 35 درصد شهروندان زنجانی کارت هوشمند ملی دریافت کردند و 65 درصد دیگر نسبت به این کارمبادرت نکردند که لزوم توجه و آگاهی های لازم از این موضوع مهم ضروری است.
وی اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان مردم مناطق روستایی نیز از اجرای این طرح و ثبت نام استقبال خوبی داشتند و در مقایسه با مناطق شهری روند روبه رشدی حاکم بوده است.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 76 هزار و 255 کارت هوشمند ملی در این استان برای متقاضیان صادر شده که طبق هدف گذاری انجام گرفته امسال 284 کارت صادر خواهد شد.
وی اظهار کرد: طی آبان و مهر امسال به ترتیب 15 هزار و 416 و 11 هزار و 297 کارت هوشمند ملی صادر شده که در مقایسه رشد 36درصدی را نشان می دهد.
ژاله چیان افزود: هم اکنون 40 ایستگاه کارت هوشمند ملی در این استان فعالیت می کنند و متقاضیان می توانند با مراجعه به این مراکز و پرداخت 31 هزار تومان در کمتر از یک هفته کارت مورد نظر خود را دریافت کنند.
وی خاطر نشان کرد: موضوع مطرح شده مبنی بر ممنوعیت عکسبرداری برای کارت ملی در دفاتر پست و پیشخوان دولت توسط سازمان ثبت احوال کشور در حال بررسی است که در صورت تغییر در نرم افزار مربوطه طبق نظر سازمان اعمال خواهد شد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای اجرای این طرح سال 92 تا کنون 375 هزار و 858 کارت هوشمند ملی در این استان صادر شده است در زمان حاضر نیز 46.7 درصد از واجدین شرایط از این نوع خدمت بهره مند شدند.
براساس اعلام ثبت احوال استان زنجان تعداد واجدان شرایط دریافت کارت هوشمندملی این استان 804 هزار نفر است.
شهر گرماب مرکز بخش افشار در شهرستان خدابنده واقع است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.