فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با شماری از مدیران استان در زمینه درآمدهای مالیاتی از افزایش سهم درآمدهای استان زنجان برای سال آینده خبرداد و افزود: سهم درآمدی استان از کشور ۳۲/۱ درصد است که در مقایسه با سال قبل ۷۵ درصد افزایش دارد و بیشترین میزان رشد در بین سایر استان‌ها به زنجان اختصاص دارد.
وی یکی از اقدامات موثر برای گردش چرخ اقتصاد استان زنجان و همچنین رونق تولید را همکاری امور مالیاتی با صاحبان صنایع و مودیان مالیاتی دانست و خاطرنشان کرد: امسال میزان بخشودگی جرائم ۱۴۸ درصد، تقسیط ها بیش از ۱۹ درصد و تمدید صدور مجوزها ۱۱۸ درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد.
حقیقی تاکید کرد: واحدهای تولیدی که فعالیتشان در استان است ولی دفاتر آنها در سایر استان ها است و مالیات آنها در استان وصول نمی شود باید دفاتر خود را به استان زنجان منتقل کنند.
وی تاکید کرد: طی چند سال اخیر از ۷۲ واحدی که دفاترشان در سایر استانها بود ۴۲ واحد دفاتر خود را به استان منتقل کرده اند.
استاندار زنجان در این ارتباط ویدیویی با تبریک میلاد امام جواد (ع) ضمن قدردانی از همه مدیرانی که در پیشگیری از بیماری کرونا در زنجان پای کار هستند، از همه کادر بهداشت و درمان استان که در وسط میدان هستند قدردانی کرد و گفت: با بررسی شاخص ها می بینیم با همراهی مردم اقدامات موثری در کنترل این بیماری در استان زنجان صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.