رامین میرزایی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با حمایت استاندار و همکاری نیروهای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعم از معاونان، روسای گروه ها و کارشناسان باید بتوانیم امور توسعه استان زنجان اعم از ایجاد اشتغال، مسائل مالی، اقتصادی و موارد دیگر را به پیش ببریم تا توسعه و برنامه های هدف محقق شود.
وی با بیان اینکه محدودیت وجود دارد، کمبود اعتبار داریم، اما این به معنی این نیست که پولی نداریم، خاطرنشان کرد: کسری های استان زنجان را با کمک سازمان برنامه و بودجه و استاندار تا پایان سال تامین می کنیم.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: مدیریت امور منابع مالی در استان باید توسط مدیران کل، مدیران مالی و مدیران اداری و مالی محقق شود.
میرزایی تاکید کرد: هزینه کرد در هر بخشی باید با فکر و تامل و بدون شتابزدگی باشد چرا که این اقدام در نهایت کار مطلوبیت را ایجاد می کند که این مهم ممکن است برای ارباب رجوع، کارمند و یا بخش تولیدی باشد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهم کرد تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان از وضع فعلی چابکتر شود و قول تعامل منطقی به همه دستگاه های اجرایی می دهیم و با این روند همراه همکاران در کنار همه دستگاه ها هستیم.
رییس سازمان مدیریت و برنامه استان زنجان گفت: روسای دستگاههای اجرایی باید به شاخص های بخش، برنامه های پیش رو، خواسته های مردم و مسایلی که برای مقام عالی دولت مهم است را عملیاتی کنند.
میرزایی با بیان اینکه وظیفه تامین اعتبار با سازمان مدیریت و برنامه ریزی است، اظهارداشت: این سازمان در زنجان جزو ۱۰  استان کشور است که باید این رتبه کمتر شود.
وی از همه مدیران استانی دستگاههای اجرایی خواست، به ظرفیت های تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸  توجه ویژه شود چرا که خواسته استاندار است و این مهم فقط با همکاری همه مدیران محقق می شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی کمک کنند تا پروژه های نیمه تمام استان به بخش غیردولتی واگذار شود و در این باره شعار ندهیم.
میرزایی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما موضوع تبدیل وضعیت نیروهای غیر رسمی در استان است تا آنها را سر وسامان دهیم و بتوانیم مجوزهای جدید استخدامی برای نیروهای شاغل در دستگاه های اجرایی اخذ کنیم.
وی با بیان اینکه در سازمان برنامه و بودجه مساله نظارت مهم است، تاکید کرد: گزارش فعالیت جاری دستگاههای اجرایی استان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در اختیار استاندار قرار خواهد گرفت.
میرزایی با بیان اینکه به حتم این مهم محقق می شود، ادامه داد: مدیران استانی بر فعالیت های دستگاه زیر مجموعه خود توجه ویژه در این خصوص داشته باشند.
 رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: تلاش می کنیم سه درصد کسر شده اعتبارات هزینه ای را بگیریم و به استان زنجان برگردانیم.
میرزایی افزود: اسناد خزانه اسلامی تا پایان سال مالی در نزد مدیران دستگاه های اجرایی استان نماند و این مهم در دستور کار است.
وی از دستگاه های نظارتی استان زنجان قدردانی کرد و از آنها خواست، در کنار سازمان مدیریت و برنامه ریزی باشند تا اهداف بلند توسعه استان محقق شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.