شهرام طهماسبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و دستورالعمل فرآیند اجرای آن به 62 دستگاه اجرایی این استان از بهمن سال قبل اعلام شده است.
وی یادآورشد: پس از ابلاغ شاخص ها و دستورالعمل ها، انجام هماهنگی‌های لازم در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و انجام تقسیم کار و سپس تشکیل تیم های ارزیابی در دستور کار قرار گرفته است.
طهماسبی اظهار کرد: تا 15 اردیبهشت با روسا و نمایندگاه دستگاه های اجرایی با حضور نماینده امور مدیریت عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور و ورود گزارش خود ارزیابی دستگاه ها در ابعاد عمومی و اختصاصی در سامانه نظام مدیریت عملکرد انجام شده است.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: تا همین تاریخ، ستاد جشنواره شهید رجایی در قالب شورای راهبری توسعه مدیریت با دستور کار تبیین فرآیند انجام ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس بخشنامه جشنواره شهید رجایی تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: تا 15 اردیبهشت، اهداف و عملکرد واحدهای استانی و تایید امتیاز خودارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی توسط ستاد دستگاه های اجرایی بررسی شده است.
طهماسبی ادامه داد: شاخص‌های اختصاصی دستگاه های استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پس از تایید وزارتخانه ذیربط دستگاه بررسی و تایید شده است.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: در مرحله بعد، شاخص های پیشنهادی آن دسته از دستگاه های اجرایی که ستاد آنها، سامانه نظام مدیریت عملکرد را نصب نکرده اند و ارائه رمز ورود به سامانه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مورد بررسی و تایید قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تا 10 خرداد امسال، شاخص های عمومی و اختصاصی توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بررسی و امتیازدهی می شود.
طهماسبی بررسی اولیه گزارش عملکرد دستگاه های مشارکت کننده و اعلام آن به دستگاه های استانی و دریافت اعتراضات احتمالی دستگاه های اجرایی مشارکت کننده و بررسی و رفع مغایرت های احتمالی را از دیگر اقداماتی خواند که برای جشنواره شهید رجایی در دستور کار قرا ردارد.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: پس از این اقدامات، کمیته های تخصصی ذیل شورای راهبری توسعه مدیریت و ارائه گزارش از اقدامات انجام شده و تصویب آن در شورای راهبری توسعه مدیریت و نهایی کردن امتیاز دستگاه ها در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه این رویه تا مرداد امسال ادامه دارد، ابراز کرد: نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها به سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام و پس از آن، امتیاز ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های مشارکت کننده پس از اعلام سطح بندی دستگاه های اجرایی استان زنجان توسط سازمان اداری و استخدامی کشور محاسبه می شود.
طهماسبی افزود: نتیجه نهایی این ارزیابی ها در جشنواره شهید رجایی طی هفته دولت اعلام و از برترین‌ها با تایید ستاد جشنواره شهید رجایی برابر بخشنامه آن تجلیل می شود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.