به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل و تقدیر از دستگاه های اجرایی فعال در امر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز به آثار و فضیلت های اقامه نماز جماعت اشاره کرد و افزود: نماز، عبادتی است که هیچگاه تعطیل بردار نیست و نسبت به ادای آن همواره باید اهتمام داشت و از کاهلی پرهیز کرد.
وی ادامه داد: نماز عبادتی است که در همه ادیان وجود دارد و ما دین بدون نماز نداریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان نیز در این مراسم گفت: کارهای خوبی در سطح استان در امر ترویج نماز در سطج دستگاه های اجرایی انجام شده است به طوری که در سال گذشته، 43 دستگاه از 93 دستگاه اجرایی استان در این زمینه در سطح ملی حایز امتیاز بالا و رتبه برتر شدند.
رحیم عصفوری افزود: بخشنامه ها و ارزیابی ها کمترین اثر را در نهادینه کردن فرهنگ نماز دارد و آنچه در این حوزه بیشترین تاثیر و نقش را دارد همانا اعتقاد و ایمان و اراده مدیران دستگاه های اجرایی است که با وجود مشکلات مالی و محدودیت های اعتباری در جهت ترویج و نهادینه شدن فرهنگ نماز همت و تلاش قابل توجهی دارند.
سعید ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز در این مراسم گفت: از بین 93 دستگاه اجرایی استان که عملکرد آنها در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مورد بررسی قرار گرفت، 68 دستگاه شایسته تقدیر ویژه، 20 دستگاه شایسته تقدیر و عملکرد پنج دستگاه نیز در سطح قابل قبول، ارزیابی شد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.