مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با اجرای ممیزی مراقبتی سال ۹۸ سیستم های مدیریت یکپارچه (IMS) مستقر در این شرکت که به مدت سه روز برگزار شد، به منظور اطمینان از اثربخشی و انطباق با استانداردهای روز دنیا، گواهینامه و استانداردهای بین‌المللی این شرکت تمدید شده است.

هاشم نامور  روز چهارشنبه در نشستی با مدیران واحدهای عملیاتی و ستادی این شرکت افزود: در جریان این ممیزی با بررسی مستندات و سوابق سیستم های مدیریت یکپارچه واحدهای عملیاتی و ستادی میزان انطباق عملکرد شرکت با الزامات استانداردها مورد ارزیابی قرار گرفت که با مشاهده روند بهبود در فرآیندها و فعالیتهای این شرکت، اعتبار گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه با موفقیت تمدید شد.

وی ادامه داد:‌پیاده سازی و حفظ استانداردها موجب ایجاد استمرار در بهبود فرآیندها، کاهش دوباره کاری و تولید محصول مطابق با استاندارهای روز دنیا می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس افزود: گواهینامه های بین المللی این شرکت در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات و پیگیری تحقق برنامه های استراتژیک شرکت صادر شده که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان انجام شد.

نامور اضافه کرد: این ممیزی با هدف تصدیق اجرا و اثربخشی سیستم مدیریت، تایید اجرای کامل تمامی نیازمندیهای صدور گواهینامه، بررسی مستندات سیستم و بررسی عملکرد و شاخصهای سیستم در طی دوره عملکردی اجرا شده است.

مدیر برنامه ریزی و سیستم ها و روش های شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز گفت: در این ارزیابی مراقبتی، فرآیندها و رویکردهای مدیریت استراتژیک، بهداشت، ایمنی و محیط زیست( HSE )، مدیریت انرژی، سفارشات و خرید کالا، برنامه ریزی تولید، برنامه ریزی نیروی انسانی، عملیات پالایش، مدیریت نگهداری و تعمیرات، مرکز طب صنعتی در پالایشگاه و مرکز خدمات بهداشت و درمان در شرکت مروارید، عملیات دریایی و اسکله نفتی فولاد از جمله مواردی بود که با حضور ارزیابان مورد بررسی قرار گرفت.

فضلی افزود: بر اساس گزارش ارزیابان، بازنگری چارت سازمانی، خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه، نقشه استراتژیک و ارزش های سازمانی شرکت، انجام موفقیت آمیز پروژه «مدیریت گازهای مشعل»، ممیزی داخلی و شناسایی ۲۲۴ فرصت بهبود و اقدامات صورت گرفته و ارتقای شاخص رضایتمندی کارکنان از جمله نقاط قوت در شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

وی همچنین گفت: کسب گواهینامه بنیاد جهانی انرژی از کشور فنلاند به عنوان تنها شرکت ایرانی، کسب رتبه دوم صادرات و رتبه سوم فروش(شرکت پیشرو) در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور، دریافت جایزه اهتمام سه ستاره در سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه های اقتصادی و عملکرد ارزشمند پالایشگاه در استان و کشور، کسب گواهینامه انطباق با معیار مصرف انرژی برای ششمین سال متوالی و حضور در پنجمین دوره جایزه مدیریت انرژی ایران از دیگر نقاط قوت در راستای اقدامات ارزشمند در این شرکت است.

شرکت پالایش نفت بندرعباس از جمله شرکت های پیشرو در زمینه استقرار، توسعه و به روزآوری نظامهای مدیریتی به شمار می رود و دارای گواهینامه بین المللی مدیریت یکپارچه است.

پالایشگاه نفت بندرعباس در کرانه شمالی آب‌های خلیج فارس و مجاورت شهر بندرعباس قرار دارد و مدرن‌ترین و تنها پالایشگاه تصفیه نفت خام سنگین در ایران و خاورمیانه است و درحال حاضر ۱۸ درصد پالایش نفت خام و میعانات گازی و به تبع آن محصولات مورد نیاز کشور را تولید می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.