رضا از قهرمانان صاحب‌نام زنجان در رشته بوچیا بود و به دفعات در قالب تیم ملی ایران توانمندی های بالای خود را نشان داد که متاسفانه روز گذشته بر اثر بیماری از برادر ۲ قلوی خود (اصغر) جدا شد و حال با آسمانی شدن رضا همه چشم‌ها به اصغر که وی نیز در همین رشته ورزشی فعال است، دوخته شده تا با صبر، استقامت و شکیبایی، فخر آفرینی کرده و یاد و خاطره قهرمانی های رضا را برای جامعه ورزش زنجان و کشور تداعی کند.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان، ضمن ابراز تاسف از درگذشت این ورزشکار زنجانی که عضو تیم موسسه خیریه کلبه مهربانی نیز بود، گفت: مرحوم محمدی پناه، قریب ۱۵ سال از  عمر خود را صرف اعتلای ورزش زنجان کرده بود که با مرگ خود، جامعه ورزش زنجان به ویژه ورزشکاران معلول را اندوهگین، داغدار و متاثر کرد.
مهدی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار اخلاقمدار زنجانی، روز دوشنبه به علت بیماری، دار فانی را وداع گفت و پیکرش بعداز ظهر امروز /سه شنبه ۱۷ دی ماه/ در مزار پائین به خاک سپرده شد.  
وی اظهار داشت: این ورزشکار زنجانی که تحصیلات دانشگاهی (مدرک لیسانس) داشت و چند سال قبل در رقابت‌های بوچیا جوانان آسیا که در ژاپن برگزار شد در قالب تیم ملی حضور یافت و تیم ایران توانست مقام سوم را به دست آورد. 

خبرگزاری ایرنا مرکز زنجان نیز در گذشت این پیشکسوت ورزشی را به خانواده و جامعه ورزش استان زنجان تسلیت گفته و بقای عمر بازماندگان را خواستار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.