به گزارش ایرنا دو تیم خوزستانی استقلال و صنعت نفت روز سه شنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند ولی تنها 700نفر برای تماشای دربی زردآبی های خوزستان به ورزشگاه آمدند.
تیم استقلال خوزستان در این دیدار بر خلاف هفته های گذشته با چند تغییر وارد میدان شد و مهاجمان اصلی این تیم (یونس دلفی و جونیور) به دلیل مصدومیت نتوانستند تیم شان را همراهی کنند.
اسکوربرد ورزشگاه غدیر اهواز همچون هفته گذشته خاموش بود.
تماشاگران استقلال خوزستان در دقیقه 15 بازی با سر دادن شعار به جاسم کرار بازیکن عراقی صنعت نفت آبادان فحاشی کردند که این موضوع باعث ناراحتی کرار شد و او قصد داشت زمین بازی را ترک کند ولی هم تیمی هایش مانع از این کار شدند.
در دقیقه 17 بازی توپ ارسالی بازیکن صنعت نفت در محوطه جریمه به دست بازیکن استقلال خوزستان اصابت کرد که داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد.
حسین بغلانی بازیکن با تجربه تیم نفت آبادان از روی نقطه پنالتی دروازه آبی ها را باز کرد تا زردپوشان با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.
تعدادی از تماشاگران تیم فولاد خوزستان با در دست داشتن پرچم های قرمز در ضلع شرقی ورزشگاه ، با فحاشی به تیم صنعت نفت سعی در ایجاد درگیری در ورزشگاه را داشتند.
آنان در ابتدای نیمه دوم بازی قصد رفتن به سمت هواداران نفت آبادان را داشتند که با دخالت ماموران امنیتی ورزشگاه از این کار ممانعت شد.
در بین دو نیمه طالب ریکانی بازیکن آبادانی تیم استقلال خوزستان به شدت از سوی تماشاگران نفت آبادان تشویق شد.
در این دیدار محمدزبیر نیک نفس و مگنو باتبستا از تیم نفت آبادان و حکیم نصاری از تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته پایانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر با شکست یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید. در حال حاضر تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان با کسب 21 و 14 امتیاز در رده های هفتم و سیزدهم جدول قرار دارند.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.