به گزارش ایرنا عبدالله ویسی روز جمعه بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران اظهار کرد: برای برد وارد میدان شدیم چرا که به خوبی می دانستیم که اگر سه امتیاز بازی را کسب نکنیم شرایطمان در جدول پیچیده خواهد شد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که یک بازی سراسر هجومی را ارائه دادیم افزود: بازیکنان تیم حساسیت بازی را به خوبی درک کردند و توانستیم از امتیاز میزبانی خود به خوبی بهره برده و با برد دل هواداران را شاد کنیم.
وی با اشاره به این که بنا داشتیم روند امتیاز آوری پیکان را در لیگ قطع کنیم و تنها راه کار آن دوندگی بازیکنان بود افزود: پیکان در این فصل تاکنون نتایج بسیار درخشانی کسب کرده و امروز نیز همان طور که دیدید از موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی برخوردار بودند اما همین که جلالی از تیم ما تمجید می کند نشان از بازی خوب ما دارد و این امر می‌تواند بار روانی مثبتی روی بازیکنان داشته باشد.
ویسی با بیان این که پیش از بازی به بازیکنانم گفتم که تصور کنید سه بازی آخر ما در نیم فصل حکم سه بازی آخر لیگ است و باید امتیاز کسب کنید، گفت: قطعا گرفتن پاداش در این برد هیچ نقشی نداشته است و بازیکنانمان مزد دوندگی خود را گرفتند اما بسیار خوشحالیم که تیم ما صاحب پیدا کرده است و بازیکنان دیگر تکلیف ‌شان را می دانند.
وی با بیان این که امیدوارم در آینده با کمک مدیریت جدید باشگاه نتایج بهتری کسب کنیم افزود: قطعا با مشخص شدن مالک جدید تیم، در نیم فصل برای تقویت تیم بازیکنان جدیدی جذب می کنیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.